Posted on

Farm wat?

farm tu ape do. aku tau farm tu cam tempat de bela binatang. pastu ade kincir angin. ade ladang gandum kat tepi tu.
farming? aku tau farming ni dalam dota la. kalau nak duit atau memang pro memang terbaik la farming. cepat je dapat duit. cepat la beli barang. cepat la fat. end game pun cepat
farmville! ni la permainan popular gila kat facebook. siryesli aku tak ingat sangat macam mane aku leh aktif main ni. yang aku tau. aku ngan mau r yang start main bende ni kat kmb. pastu makin lama makin ramai. suruh jadi jiran la. pastu suruh bagi hadiah la. gile arh. balik kelas je semua bukak laptop. yang takde intenet beratur menunggu giliran nak pinjam broadband (okay ni over) tapi memang berat la game ni. so in the end aku decide malas nak main dah. loading bapak hell lambat. tapi ade lg yang semangat yang bekejar-kejar nak buat farm tercantik la. paling kaya la. gile =.=

ouh tapi korang tak tau kuasa mafia wars. ni lagi cam hell. tapi aku taknak cerita sebab aku tak main pun and aku benci wall facebook aku kena spam ngan mafia wars ni. mujur sekarang dah takde. aku rase pemakaian facebook ni sama jugak cam life kite kot. orang pakai facebook akan jadi macam budak baru lahir suke main game. then lama-lama dah matang dah kurang main game. lepas ni apa pulak eh?

saje je cite pasal farmville. mau yang ingatkan aku. terimalah hadiah gambar farmville kat bawah. sorry gamba tak sopan. ni je paling baik untuk aku decribe perasaan aku kat farmville sekarang..

 

ville

3 responses to “Farm wat?

  1. Leng Chai

    mar aku baru pasan. description ko eire a nkan ieri. lol fuck this game

  2. Leng Chai

    ammar fz. cork,ieri. taken.
    pasan x ayat ni?

Leave a Reply

